ارائه روش های خانگی لوله بازکنی

لوله باکنی در تهران بدون کثیف کاری با پشتیبانی چندماهه

ارائه روش های خانگی لوله بازکنی

لوله باکنی در تهران بدون کثیف کاری با پشتیبانی چندماهه

ارائه روش های خانگی لوله بازکنی

لوله بازکنی تضمینی، شبانه روزی و بدون تعطیلی
رفع نم و رطوبت
رفع بوی بد فاضلاب
تخلیه چاه فاضلاب
تشخیص محل نشتی لوله بدون تخریب

  • ۰
  • ۰

بسیاری از افرادی که در لوله کشی خود مشکل دارند قبل از انجام هر کار دیگری به دنبال یک بطری پاک کننده فاضلاب می روند. از یک طرف، این کاملا قابل درک است. ریختن مقداری درانو در سینک متوقف شده تقریباً به سادگی تمیز کردن فاضلاب است. از سوی دیگر، این محصولات حاوی مواد شیمیایی خشن هستند که می‌توانند به لوله‌کشی شما آسیب برسانند و در صورت استفاده بیش از حد از آن‌ها، مشکلات جدی در جاده‌ها ایجاد کنند. در اینجا فقط چند دلیل وجود دارد که چرا بهتر است به جای ریختن مواد شیمیایی در فاضلاب، با کارشناسان لوله کشی و تخلیه چاه فاضلاب تماس بگیرید. شاید مایل باشید با انواع چاه فاضلاب نیز آشنا شوید.


پاک کننده های شیمیایی فاضلاب بسیار سمی هستند

بسیاری از مواد شیمیایی موجود در پاک کننده های زهکشی تجاری - به ویژه پاک کننده های غیر مارکی - بخارات سمی تولید می کنند که پس از اینکه خود پاک کننده از زهکش خارج شد باقی می ماند. این بخارات بینی و چشم‌های شما را تحریک می‌کنند و در بدترین حالت ممکن است هنگام استنشاق گاز بگیرند. خود پاک‌کننده‌ها در صورت بلعیده شدن می‌توانند مضر یا کشنده باشند، بنابراین زمانی که آنها را در خانه دارید باید همیشه از دسترس کودکان دور نگه دارید.

وقتی گرفتگی شدید باشد، احتمال اینکه آب در سینک، توالت یا دوش راکد بماند، بیشتر است. اگر پاک کننده های شیمیایی فاضلاب به آب اضافه شوند، به گرفتگی نمی رسند، اما خطری جدی برای سلامتی شما و خانواده شما خواهند داشت. دود و تهدید پاشیده شدن با اسید کلریدریک - یک عنصر کلیدی در بسیاری از پاک کننده های فاضلاب - برای هر کسی که در مجاورت باشد یک خطر قریب الوقوع است. هنگامی که برای تمیز کردن حرفه ای فاضلاب خود با یک لوله کش مسکونی تماس می گیرید، آنها اغلب از شما می پرسند که آیا مواد شیمیایی در زهکش ریخته شده است یا خیر. اگر چنین است، متوجه خواهید شد که آنها هنگام کار در منطقه اقدامات احتیاطی بیشتری برای پاک کردن زهکشی مسدود شده انجام می دهند.

پاک کننده های شیمیایی فاضلاب می توانند لوله های شما را فرسایش دهند

پاک کننده های تخلیه شیمیایی فوق العاده سوزاننده هستند. آنها باید بتوانند پاپوش های سرسخت را بشکنند. متأسفانه، اگر برای رفع هر مشکل لوله‌کشی به مواد شیمیایی تکیه کنید، این برای لوله‌های شما خوب نیست. ماده اصلی فعال در بسیاری از پاک کننده ها اسید کلریدریک است، یک ماده فوق العاده خشن که می تواند لوله های خانه شما، به ویژه لوله های قدیمی یا سیستم های لوله کشی PVC را فرسایش دهد. شما بلافاصله متوجه این آسیب نخواهید شد، اما با گذشت زمان ممکن است متوجه شوید که لوله های فلزی شما نشتی دارند، در حالی که لوله های PVC نرم می شوند.

پاک کننده های شیمیایی برای محیط زیست مضر هستند

پس از استفاده از یک پاک کننده تخلیه از یک بطری پلاستیکی، بطری گفته شده همیشه مقداری باقیمانده شیمیایی در داخل آن باقی می ماند. وقتی این بطری ها به محل دفن زباله ختم می شوند، آن باقی مانده می تواند به محیط زیست آسیب برساند. یک بطری پاک کننده فاضلاب که استفاده می کنید ممکن است تفاوت چندانی نداشته باشد، اما سعی کنید میلیون ها نفر را تصور کنید که از یک پاک کننده شیمیایی خشن استفاده می کنند و بطری های خود را بیرون می اندازند. این نوع آلودگی به مرور زمان اضافه می شود.

علاوه بر ظروف پلاستیکی و آلودگی باقیمانده ناشی از ریختن مواد شیمیایی در زهکشی، هنگامی که مواد شیمیایی تمیزکننده فاضلاب از طریق سیستم لوله کشی خانه شما عبور کردند، در نهایت به سیستم فاضلاب شهری یا مخزن فاضلاب خصوصی می روند. با گذشت زمان، مواد شیمیایی، حتی در ناچیزترین مقادیر، می توانند تأثیر قابل توجهی بر محیط زیست داشته باشند، اگر آب فاضلاب قبل از دفع به درستی تصفیه نشود. گونه‌های گیاهی و جانوری بی‌شماری می‌توانند در سطح میکروسکوپی آسیب‌های قابل توجهی را متحمل شوند، زیرا مواد شیمیایی پاک‌کننده فاضلاب فاضلاب به یک اکوسیستم خاص وارد می‌شوند. این یکی دیگر از دلایلی است که مواد شیمیایی را در فاضلاب خانه خود نریزید.

برخی گمان می کنند بهترین روش برای رفع گرفتگی لوله با سیمان استفاده از مواد شیمیایی است که این تفکر اشتباه است.

واکنش های شیمیایی آتی می تواند توسط پاک کننده های تخلیه شیمیایی ایجاد شود

همانطور که مواد شیمیایی از پاک کننده های فاضلاب در بطری های پلاستیکی خود باقی می ماند، آنها نیز در کناره های لوله های شما باقی می مانند. محصولات حرفه ای تمیز کننده زهکشی هر کدام دارای ترکیبات خاص خود هستند و استفاده از انواع پاک کننده ها لوله کشی شما را در معرض چندین ماده شیمیایی مختلف قرار می دهد. این مواد شیمیایی می توانند با یکدیگر واکنش نشان دهند، گاهی اوقات به شدت و به گونه ای که به لوله کشی شما آسیب برساند.

یکی از رایج ترین اثرات واکنش های شیمیایی ناشی از ریختن مواد شیمیایی در زهکشی، تولید گرما است. گرما نتیجه انرژی آزاد شده در اثر برهمکنش دو ماده شیمیایی با یکدیگر است. گرما می تواند هم برای سیستم های لوله کشی جدید PVC و هم برای سیستم های قدیمی تر که از لوله های فلزی برای حمل فاضلاب استفاده می کنند، تهدید مهمی باشد. هم پلی وینیل کلراید (PVC) و هم فلز قدیمی تر که چگالی خود را به دلیل افزایش سن از دست داده اند، مستعد تأثیرات گرما هستند که باعث انبساط در لوله ها می شود. این یکی دیگر از دلایل اصلی برای عدم ریختن مواد شیمیایی در زهکشی برای پاک کردن گرفتگی است.

پاک کننده های شیمیایی فاضلاب همیشه چاره ساز نیستند

همه مشکلات تخلیه را نمی توان با ریختن مواد شیمیایی در زهکش حل کرد. اگر مشکل شما مربوط به خط فاضلاب یا شکستگی لوله باشد، هیچ پاک کننده شیمیایی فاضلاب لوله کشی شما را تعمیر نخواهد کرد. تنها کاری که انجام می دهید این است که یک ماده سمی و خورنده را در زهکشی خود بریزید که برای سلامتی و محیط زیست خطرناک است.

  • ۰۱/۰۸/۱۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی