ارائه روش های خانگی لوله بازکنی

لوله باکنی در تهران بدون کثیف کاری با پشتیبانی چندماهه

ارائه روش های خانگی لوله بازکنی

لوله باکنی در تهران بدون کثیف کاری با پشتیبانی چندماهه

ارائه روش های خانگی لوله بازکنی

لوله بازکنی تضمینی، شبانه روزی و بدون تعطیلی
رفع نم و رطوبت
رفع بوی بد فاضلاب
تخلیه چاه فاضلاب
تشخیص محل نشتی لوله بدون تخریب

  • ۰
  • ۰

آشپزخانه شما مکانی است که در آن غذاهای لذیذ درست می کنید، روی کیک تولد فرزندتان سنگ تمام می گذارید و برای مهمانی شام خود پیش غذا می چینید. آخرین چیزی که می خواهید بوی فاضلاب است که از سینک آشپزخانه شما می خزد. اگر با بوی بد در آشپزخانه خود مشکل دارید، ممکن است از خود بپرسید که در مورد آن چه کاری می توانید انجام دهید. بهترین راه برای رفع بوها یافتن منبع آنهاست. هنگامی که این کار را انجام دادید، معمولاً برای یک لوله کش قابل اعتماد آسان است که بیاید و یک تعمیر لوله کشی انجام دهد تا بتوانید دوباره از آشپزخانه ای با بوی تازه لذت ببرید. اگر با بوی بد فاضلاب در آشپرخانه مواجه شدید می توانید با لوله بازکنی ستارخان تماس بگیرید.

چه چیزی باعث ایجاد بوی فاضلاب در سینک می شود؟

اگر بوی بدی که از سینک آشپزخانه تان می آید به مشام می رسد، مقصر می تواند چند چیز متفاوت باشد. بوی فاضلاب ممکن است فقط همین باشد: فاضلاب. گازهای فاضلاب گاهی اوقات می توانند از مجرای فاضلاب عبور کرده و وارد خانه شما شوند. این بو همچنین ممکن است از مواد غذایی و باکتری های به دام افتاده یا از آب با محتوای سولفات بالا ناشی شود.

اگر متوجه بوی بد شدید، مهم است که منبع بو را ردیابی کنید تا بتوانید راه حل مناسب را پیدا کنید. یک لوله کش قابل اعتماد می تواند به شما کمک کند دلیل بوی فاضلاب سینک آشپزخانه شما را پیدا کنید. سپس می توانید با آنها کار کنید تا یک تعمیر لوله کشی پیدا کنید که مشکل را برطرف کند.

علل رایج بوی بد سینک آشپزخانه

اغلب اوقات صاحبان خانه نمی دانند دقیقاً چه بویی از سینک ظرفشویی آشپزخانه شان می آید، اما می دانند که این بوی ناخوشایند است. در اینجا برخی از دلایل احتمالی بوی بد، خواه از غذا، گازهای فاضلاب یا چیزهای دیگر باشد، آورده شده است.

مشکلات با P-TRAP شما

P-trap که U-bend نیز نامیده می‌شود، بخش منحنی لوله‌کشی است که زیر سینک شما قرار دارد. هدف منحنی این است که از خروج گازهای فاضلاب به خانه شما جلوگیری کند. آنها همچنین در مورد مواردی که ممکن است در زهکشی مانند جواهرات رها کنید کمک می کنند. تله p باید همیشه با آب پر شود. آب مانع از خزش هر گونه گاز می شود. اگر تله p خشک شود، ممکن است محتویات فاضلاب خود را بو کنید.

به عنوان نکته جانبی، اگر سینک ظرفشویی در خانه خود دارید که زیاد استفاده نمی شود، یادداشت کنید که هر چند وقت یکبار آب را روشن کنید. اگر از سینک استفاده نمی‌شود، می‌تواند باعث تبخیر آب موجود در تله P شود، و به گازها اجازه می‌دهد به داخل خزنده شوند. کار کردن آن برای چند ثانیه می‌تواند آب را در تله P نگه دارد.

پیشنهاد مطالعه: روش های از بین بردن لکه توالت فرنگی

دریچه مسدود یا ترک خورده

هر سیستم لوله کشی باید به درستی تهویه شود تا به درستی کار کند. بدون دریچه، فشار می تواند باعث ایجاد مشکل در جریان آب و فاضلاب شود. هنگامی که دریچه ها آسیب دیده یا مسدود می شوند، می توانند باعث بازگشت بوی فاضلاب به خانه شوند. از آنجایی که هواکش شما روی پشت بام قرار دارد، لوله‌کش شما ممکن است لانه‌های پرندگان، برگ‌ها یا سایر زباله‌ها را بررسی کند. آنها همچنین بررسی خواهند کرد تا از ترک خوردگی یا آسیب دیدگی آن اطمینان حاصل کنند.

 

کلوگ های خط اصلی

ممکن است شنیده باشید که هنگام شستشوی توالت، فاضلاب به داخل وان برمی‌گردد. یک گرفتگی خط اصلی اغلب در وان حمام قبل از شروع به پشتیبان گیری در سینک آشپزخانه ظاهر می شود. اما در برخی از خانه ها، این امکان وجود دارد که فاضلاب به داخل سینک آشپزخانه شما برود. این باید یک اورژانس در نظر گرفته شود زیرا خطرات سلامتی در آن وجود دارد.

گرفتگی در زهکشی

وقتی غذا، گریس و سایر زباله ها در مجرای فاضلاب شما مسدود می شوند، بوی آن می تواند به همان اندازه بوی فاضلاب بد باشد. اگر بو با علائم دیگری از گرفتگی مانند تخلیه کند سینک و غرغر کردن در لوله‌ها همراه باشد، ممکن است بخواهید فاضلاب خود را تمیز کنید.

مشکلات دفع زباله

دفع زباله می تواند منبع بزرگی از بوی بد در آشپزخانه باشد. اگر آنها به طور منظم تمیز نشوند، می توانند لجن و باکتری را جمع آوری کنند که می تواند باعث بوی بد کل فاضلاب شود. گرفتگی در دفن زباله نیز می تواند به مرور زمان باعث ایجاد بو شود. اگر زباله‌دان شما به‌درستی غذا را آسیاب نمی‌کند، می‌توانید با ذرات بزرگ غذا مواجه شوید که در سطل زباله نشسته و شروع به بو کردن می‌کنند.

برای حل مشکل، می توانید با قرار دادن تکه های یخ در اختیار خود، زباله های خود را تمیز کنید. همانطور که تکه های یخ را آسیاب می کنید، تیغه ها را تمیز می کنند. شما همچنین می توانید سرکه و صابون ظرفشویی را امتحان کنید تا همه چیز تازه شود. همچنین ممکن است لازم باشد با یک لوله کش تماس بگیرید تا بیاید و وضعیت دفع شما را تعمیر کند

سولفات در آب

اگر بوی تخم مرغ گندیده را استشمام می کنید، ممکن است مشکل از خود آب باشد. باکتری های موجود در آبگرمکن می توانند باعث بوی بد آب شما شوند. اگر آب چاه داشته باشید ممکن است سولفات به طور طبیعی ایجاد شود. مقدار کم آن مشکلی ایجاد نمی کند، اما مصرف بیش از حد آن می تواند آب بد مزه و مشکلات سلامتی ایجاد کند. می‌توانید یک فنجان آب بریزید و آن را در حالی که در اتاق دیگری هستید بو کنید تا ببینید آیا بو در آب شما وجود دارد یا خیر.

وقتی سینک آشپزخانه شما بوی فاضلاب می دهد، با یک لوله کش تماس بگیرید!
در حالی که برخی از ترفندهای DIY وجود دارد که می توانید سعی کنید بو را از بین ببرید، مشکل همیشه چیزی نیست که توسط خودتان حل شود. گاهی اوقات، تعمیر لوله کشی لازم است تا بوها برای همیشه از بین بروند. بسته به مشکل، ممکن است به لوله کش خود برای تعمیر نشتی، تعمیر دریچه ها یا تمیز کردن زهکشی نیاز داشته باشید. هیدروجت روشی موثر برای پاکسازی لوله های شما از هر گونه چربی و باکتری ماندگاری است که ممکن است باعث ایجاد بو شود. این تکنیک حتی به اندازه کافی قدرتمند است تا از شر گرفتگی های خط اصلی که می تواند باعث پشتیبان گیری شود خلاص شود.

 

  • ۰۱/۰۸/۱۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی