ارائه روش های خانگی لوله بازکنی

لوله باکنی در تهران بدون کثیف کاری با پشتیبانی چندماهه

ارائه روش های خانگی لوله بازکنی

لوله باکنی در تهران بدون کثیف کاری با پشتیبانی چندماهه

ارائه روش های خانگی لوله بازکنی

لوله بازکنی تضمینی، شبانه روزی و بدون تعطیلی
رفع نم و رطوبت
رفع بوی بد فاضلاب
تخلیه چاه فاضلاب
تشخیص محل نشتی لوله بدون تخریب

  • ۰
  • ۰

برخی از افراد نمی دانند روغن یا گریس وقتی در سینک ریخته می شود چه آسیبی می تواند داشته باشد. آخرین چیزی که باید در سینک خود بریزید روغن آشپزی است.

مشکلات جدی در سیستم لوله کشی و محیط ایجاد می کند. لوله ها را می پوشاند و در نتیجه باعث گرفتگی می شود. هنگامی که روغن پخت و پز در خطوط فاضلاب سفت می شود، می تواند منجر به برگشت زباله های فاضلاب به خانه شما شود. شاید آشنایی با انواع چاه فاضلاب برایتان جذاب و کارساز باشد

به گفته شرکت لوله کشی اضطراری ما در سیدنی، حل چنین مشکلاتی می تواند بسیار پرهزینه باشد. اگر یک محله خطوط آب و فاضلاب یکسانی داشته باشد، انسداد ناشی از روغن و گریس می‌تواند باعث پشتیبان‌گیری عمده فاضلاب به آبراه‌ها و خیابان‌ها شود. چنین سناریویی خطرات عمده زیست محیطی و سلامت عمومی را ایجاد می کند.

 

روشهای ناکارآمد پاکسازی روغن و گریس

اگر کسی روغن یا گریس را در زهکشی ریخت، ممکن است در ابتدا به فکر حل کردن آن با استفاده از مواد شوینده، پاک کننده فاضلاب، آب داغ یا زباله باشید.

با این حال، این روش ها بی اثر هستند. پاک کننده های تخلیه که از مواد شیمیایی تشکیل شده اند در واقع برای استفاده منظم منع می شوند.

همچنین، ریختن آب داغ در زهکشی، روغن را فقط برای خنک شدن و جامد شدن بیشتر در زهکش ذوب می کند و منجر به گرفتگی جدی در زهکشی می شود.

شوینده هایی که اعتقاد بر این است که چربی و چربی را از بین می برند همچنین منجر به گرفتگی در اعماق زهکشی می شوند. زباله ها ممکن است روغن و گریس را از لوله کشی پاک نکنند.

در حالی که پاک کننده های تخلیه ممکن است به شکستن گرفتگی های ناشی از روغن کمک کنند، اما خورنده هستند. آنها در واقع می توانند در صورت استفاده مکرر به لوله ها آسیب برسانند. چنین آسیبی مستلزم تعمیرات پرهزینه است.

روش های رفع گرفتگی لوله با سیمان را نیز می توانید مطالعه کنید.

بهترین روش برای از بین بردن چربی و روغن داخل لوله فاضلاب

بهترین راه حل استفاده از روش های طبیعی و غیر خورنده برای پاک کردن گرفتگی روغن است. به عنوان مثال، می توانید از جوش شیرین و سرکه سفید برای رفع گرفتگی روغن استفاده کنید.

در این صورت مقداری جوش شیرین (نصف فنجان) بردارید و آن را در زهکشی بریزید. سپس سرکه سفید (نصف فنجان) را در همان زهکش بریزید. این مخلوط باعث ایجاد گاز در داخل زهکشی می شود.

هنگامی که دو محصول را ریختید، زهکشی را بپوشانید تا اثر وز کردن آن حفظ شود. به مدت 10 دقیقه اجازه دهید تا وز زدن ادامه یابد. سپس زهکشی را با آب جوش (یک کتری) بشویید.

سرکه و جوش شیرین می توانند اسیدهای چرب را حل کرده و گلیسیرین و صابون را تشکیل دهند و در نتیجه از گرفتگی جلوگیری کنند. با این حال، برای جلوگیری از آسیب دیدگی و سوختگی در چشم یا صورت خود، از این روش زمانی که از یک دریچه بازکن تجاری استفاده می شود یا در جاهایی که آب ایستاده است استفاده نکنید.

ریختن چربی و روغن یکی از دلایل بوی بد فاضلاب از سینک است.

نحوه دور ریختن روغن آشپزی

هرگز نباید روغن آشپزی را در زهکشی بریزید. بهترین روش برای دفع روغن، قرار دادن آن در ظروف قابل مهر و موم است. پس از سرد شدن و جامد شدن روغن، درب ظرف را ببندید و ظرف را در سطل زباله بیندازید.

روش دیگر، روغن پخت و پز را در ظروف قابل آب بندی مجدد نگهداری کنید و آن را در یک مرکز بازیافت محلی رها کنید. روغن بازیافتی در ساخت سوخت جایگزین برای موتور دیزل استفاده می شود.

همچنین به عنوان یک عنصر اصلی در تهیه برخی از غذای حیوانات خانگی، خوراک دام و لوازم آرایشی استفاده می شود. قبل از شستن ظروف روغنی و ظروف پخت و پز، آنها را با دستمال کاغذی جاذب پاک کنید تا روغن پخت و پز گرفته شود.

 

موادی که نباید در لوله تخلیه سینک ریخته شوند

برخی از سازمان های آب و فاضلاب در مورد مایعات و محصولاتی که نباید در زهکشی ریخته شوند توصیه می کنند. به عنوان مثال، از ریختن این محصولات در زهکشی خودداری کنید:

  • زباله های خطرناک زیستی تصفیه نشده
  • زباله شیمیایی
  • زباله رادیواکتیو
  • مواد چسبناک
  • لجن
  • مواد جامد
  • محصولات خورنده
  • روغن و گریس
  • مایعاتی که گرمتر از 150 درجه فارنهایت هستند
  • بیش از ده گالن مایع

 

  • ۰۱/۰۸/۱۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی