ارائه روش های خانگی لوله بازکنی

لوله باکنی در تهران بدون کثیف کاری با پشتیبانی چندماهه

ارائه روش های خانگی لوله بازکنی

لوله باکنی در تهران بدون کثیف کاری با پشتیبانی چندماهه

ارائه روش های خانگی لوله بازکنی

لوله بازکنی تضمینی، شبانه روزی و بدون تعطیلی
رفع نم و رطوبت
رفع بوی بد فاضلاب
تخلیه چاه فاضلاب
تشخیص محل نشتی لوله بدون تخریب

  • ۰
  • ۰

همیشه مقدار کمی آب در ته کاسه توالت وجود دارد. این اطمینان حاصل می کند که گازهای فاضلاب به حمام شما نمی آیند. اگرچه این چیز خوبی است، اما اگر تلفن خود را در کاسه توالت بیندازید و ندانید که چه کاری باید انجام دهید، ممکن است تبدیل به یک کابوس شود. به همین دلیل در اینگونه مواقع افراد با شماره لوله بازکنی رشت تماس می گیرند.

این روزها همه با گوشی خود به دستشویی می روند. من عاشق مرور ایمیل ها و فیدهای رسانه های اجتماعی در حین انجام کارم در توالت هستم. متأسفانه اکثر حمام‌ها قفسه‌هایی برای قرار دادن تلفن شما ندارند و به این ترتیب اکثر تلفن‌ها در انتهای کاسه قرار می‌گیرند.

سرمایه گذاری روی یک جا دستمال توالت با قفسه یکی از راه های اطمینان از اینکه گوشی خود را در توالت نیندازید است.

پس از انداختن تلفن خود در توالت یا به طور کلی آب، باید سریع و صحیح عمل کنید تا آن را نجات دهید. در زیر راهنمای گام به گام در مورد اینکه اگر تلفن شما به طور تصادفی در توالت افتاد چه کاری انجام دهید آورده شده است.

پیشنهاد مطالعه: آشنایی با انواع چاه فاضلاب

وقتی تلفن در توالت می افتد چه باید کرد

2 روش ثابت شده برای خشک کردن آب از توالت شما وجود دارد. روش انتخاب بستگی به این دارد که کجا هستید و چه چیزی دارید. بیایید به هر دوی آنها نگاه کنیم.

روش 1: گوشی خود را با برنج نپخته خشک کنید

  • سریع آن را بازیابی کنید. می دانم که اکثر مردم هرگز تصور نمی کردند که دستشان را در کاسه توالت بگذارند. هر چقدر هم که زشت به نظر می رسد، فقط آن را با دست خود بردارید. هر چه مدت بیشتری در آنجا بماند، آب بیشتری جذب می کند.
  • آن را با یک حوله پاک کنید. یک دستمال کاغذی، حوله دستی یا هر حوله دیگری که پیدا می کنید بردارید و گوشی را خشک کنید. هوا را باد کنید تا آب از جک هدفون و درگاه شارژ خارج شود. اگر قاب گوشی دارد آن را بردارید. ممکن است هنوز مقداری آب بین قاب و گوشی گیر کند.
  • گوشی را خاموش کنید. در صورت امکان باتری، سیم کارت و کارت حافظه را بردارید. اگر تلفن خاموش بود، سعی نکنید آن را روشن کنید تا ببینید کار می کند یا خیر.
  • مقدار زیادی برنج نپخته را در یک کاسه بریزید و گوشی را همراه با باتری و سایر قطعات داخل آن دفن کنید. بگذارید 24-48 ساعت بماند. به طور دوره ای بالا آمدن را مخلوط کنید و موقعیت تلفن را در داخل کاسه تغییر دهید.
  • پس از مدت زمانی که می توانید منتظر ماندید، سعی کنید تلفن خود را روشن کنید. بیشتر اوقات این کار خواهد کرد. اگر بلافاصله روشن شود، احتمال خالی شدن باتری وجود دارد. شارژش کن ببین جواب میده یا نه. امیدوارم این کار کند.

هشدار: هرگز برای خشک کردن گوشی از سشوار یا مایکروویو استفاده نکنید. این یک راه مطمئن برای از بین بردن کامل آن است. گرمای این 2 وسیله با اجزای الکتریکی داخلی گوشی تداخل خواهد داشت. بهترین راه برای خشک کردن درگاه های تلفن همراه دمیدن در هوای فشرده است.

پیشنهاد مطالعه: چرا سینک آشپزخانه بوی فاضلاب می دهد

روش 2: گوشی را با سیلیکا ژل خشک کنید

من مطمئن هستم که شما آن کیسه های کوچک با توپ های حتی کوچکتر را دیده اید که به وسایل الکترونیکی جدید یا حتی لباس هایی با برچسب "نخورید" متصل شده اند. آنها برای جذب رطوبت و در نتیجه خشک نگه داشتن آن محصولات همیشه استفاده می شوند.

آنها ژل سیلیکا نامیده می شوند و همچنین می توانند برای خشک کردن تلفن پس از بازیابی آن از توالت استفاده شوند.

برای اینکه وقتی گوشی خود را در آب می اندازید این مواد به شما کمک کند، باید آماده باشید. متأسفانه این چیزی نیست که مردم آنطور که برنج را ذخیره می کنند، خریداری و در خانه ذخیره کنند.

و به هر حال شما نمی توانید این کیسه های کوچک را از بسته بندی خرید خود جمع آوری کنید و آنها را در ظرفی ذخیره کنید تا بعداً از آنها استفاده کنید. آنها طوری طراحی شده اند که فقط یک بار استفاده شوند.

این ماده مملو از این ماده است و جالب این است که می توانید با آن به گردش بپردازید. محض احتیاط! هرج و مرج خواهد بود که مجبور شوید با یک کاسه برنج نپخته به عنوان کیت اضطراری تلفن خود حرکت کنید.

کیت تلفن مرطوب Nine Lives می تواند تا یک قاشق چای خوری آب را در 2 ساعت بازیابی کند و تنها 1.6 اونس وزن دارد. ابعاد آن 6.5 x 3.75 x 0.75 اینچ است و هر تلفن الکترونیکی و نه فقط یک تلفن همراه دیگر را احیا می کند.

پیشنهاد مطالعه: رفع گرفتگی لوله با سیمان

چگونه از افتادن گوشی خود در توالت جلوگیری کنیم؟

در حالی که دانستن نحوه تعمیر توالتی که در توالت افتاده است مهم است، دانستن چگونگی جلوگیری از آن در وهله اول بسیار مهمتر است. اما چگونه تلفن ها در وهله اول در توالت می افتند.

قرار دادن گوشی در جیب پشتی راهی مطمئن برای انداختن آن در توالت در حالی که شلوار خود را پایین می آورید یا آن را به تن می کنید است. این بیشتر زنان را تحت تأثیر قرار می دهد زیرا شلوار آنها جیب جلویی عمیقی ندارد یا اصلاً جیب ندارد.

راه دیگری که افراد گوشی خود را در توالت می‌اندازند، قرار دادن آنها در بالای مخزن است. اگر بگوییم که در حال پیمایش روی تلفن خود بوده‌اید و کار خود را به پایان می‌رسانید و می‌خواهید برای تمیز کردن و شست‌وشو کردن بلند شوید، می‌خواهید تلفن خود را در جایی قرار دهید.

متأسفانه بالای مخزن تنها جایی است که می توانید گوشی خود را قرار دهید. یک حرکت کوچک در توالت باعث می شود گوشی شما یا روی زمین با صفحه نمایش ترک خورده یا غرق شدن در کاسه توالت روی زمین باشد.

پس چگونه مطمئن می شوید که این اتفاق نمی افتد؟ از آنجایی که من یک جا دستمال توالت با یک قفسه کوچک خریدم، همیشه کار را آسان کرده ام زیرا همیشه جایی برای ایمن کردن تلفن من وجود دارد. می‌توانید این دسته کاغذ توالت مستقل با قفسه یا جا کاغذ توالت دیواری با قفسه تلفن را انتخاب کنید.

من نگهدارنده دستمال توالت مستقل را دوست دارم زیرا همیشه آن را در کنار توالت می بینید که باعث می شود جیب خود را لمس کنید و گوشی خود را بازیابی کنید. این هولدرها در مقایسه با قیمت یک گوشی کاملاً جدید تقریباً هیچ قیمتی ندارند. آنها هم شیک هستند.

پیشنهاد مطالعه: روش های تشخیص نشتی و ترکیدگی لوله

یکی دیگر از راه‌های جلوگیری از افتادن گوشی در توالت، شستشو با درب آن است. این برای افرادی که در توالت از تلفن خود استفاده می کنند صدق می کند. به محض اینکه بلند شدید، قبل از اینکه گوشی خود را در جایی قرار دهید، درب آن را پایین بگذارید.

اکثر مردم در لحظه ایستادن گوشی خود را در توالت می اندازند زیرا جای امنی برای نگهداری آن ندارند. تنها گزینه قابل اجرا بالای مخزن است.

علاوه بر جلوگیری از افتادن گوشی در توالت، شستشوی توالت با درب پایین از پریدن میکروب ها به سرتاسر شما، به خصوص در توالت های عمومی نیز جلوگیری می کند.

آخرین گزینه این است که به هیچ وجه با گوشی خود به دستشویی نروید. با این حال، این ایده آل نیست زیرا اغلب اوقات ما نیاز داریم همیشه در کنار تلفن خود باشیم. همچنین شایان ذکر است که افراد هنگام استفاده از تلفن همراه خود را در توالت نمی‌اندازند.

در بیشتر مواقع، گوشی‌ها فقط در زمانی که مالک از آنها استفاده نمی‌کند، در توالت می‌افتند. دانستن اینکه وقتی گوشی در توالت افتاد چه کاری انجام دهید و سریع عمل کنید، در نهایت به گوشی شما فرصت زنده ماندن می دهد.

  • ۰۱/۱۰/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی